Fight-oh!

~unpredictable,ungovernable,very complicated me~

Kamu tahu.
Rasa ingin menulis itu sudah kembali.
Mungkin sebab tak sibuk sangat.
Mungkin sebab terlampau banyak yg ingin ditulis. Sedangkan FB tak bleh nak tulis panjang2. Kamu ingat karangan keerr?

Hacuummm.. Blog ni semakin sepi dan berhabuk.. Spring cleaning mungkin??
Yeyeye..Insyallah.. saya akan update kan selagi masa mengizinkan. Buat masa skarang, masih buat2 sibuk dengan praktikal. Serius. Takdelah sibuk sangat lepas masuk bulan kedua. Sebab dah tau, wat macam mana pun, takkan memenuhi kriteria yg lecturer saya nak.. (suh students saya wat sajak?pantun? come onnn...)

Menghadapi kerenah students yang lebih muda...ya allah.. kesabaran teruji.. tapi seronok dengan keletah diorang yang tak disangka2. dan sangat2 comel.. dan pernah timbul satu perasaan, sudahlah saya tak mampu mengajar kanak2 kecil. saya lebih suka dengan pelajar sekolah menengah yang tahu berfikir dan faham arahan saya..(tak perlu terjerit2 depan kelas semata-mata nak suruh buat latihan dalam buku apa!HUH)

Tapi, bak kata Ohni Satoshi dalam citer Uta No Oniisan.. Apa yang lebih penting..Lagu apa yang dinyanyikan atau cara kita menyanyi.. Siapa yang saya ajar..atau cara saya mengajar.. Ok.. Allah selalu tunjukkan jalan dalam apa cara keadaan..

Buku lama saya dah tutup sepenuhnya walaupun sesekali cuma menyelak halaman belakang. Tapi saya rasa, biarlah jalan tu terhenti di sini. Biarkan dia dengan cara hidup dia yang sudah berubah keseluruhannya. Dia bukan lagi dia yang dulu. Totally berubah. Dan saya.. tak sukakan perubahan itu..

Tahun depan, mungkin saya selamat berada di sisi Totoro. Tahun ni, terpaksa berjauhan sebentar. Sakit demam dia, tak ada saya di sisi. Huhu..Cian dia.. Enuff.. Saya tak mahu sangat menyentuh soal hati lagi di sini. Saya mahu jadi blogger tegar semula.. Macam dulu.

Oh ye. Family saya dah ada orang baru selepas menuggu lebih 8 tahun. Kehadiran budak kecik yang cute+montel+lawa dan suka jeling2 org ni sangat2 menggembirakan hati suma org specially tok wan and mak tok dia.. Harapnya, tahun depan, dia ada sepupu baru..huhu..

Ok, nanti nak upload dan tukar sket2 layout blog ni.. semangattt niii...pfff...till next entry.. Jaa nee..:)

Pages

About me

About this blog

What belongs here, remain here..

klik aje

Powered by Blogger.

Totoro

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers