Fight-oh!

~unpredictable,ungovernable,very complicated me~



See the sakura? I like it..


Tittle blogger tegar mungkin ditarik balik bulan ni.. :S

Ini antara sebabnya ke?

Tak juga.. Sebab yang ni tak sibuk mana pon..rileks je.. see the ladybird beside this entry? yayaya.. Sayala pengantin paling tak excited skali di seluruh pelusuk alam.. haha.. Sampaikan mak andam pon tepuk dahi ouhh.. hehe..

For that bullshit, thhis the card and just stop talking and creating such a fucking hell story!!

Ehem.. behave2.. Nak kawin pon dok ckp bahasa apa ntah.. Hishh.. 2-3 hari ni, saya tersedar.. Bila kita tak bersuara, bila kita tak peduli kan apa2, semakin deras cakap2 yg bukan2 itu kedengaran di sana sini.

Saya cuma nak bertanya satu soalan. Pelik kah kalu kita bercakap sesama sendiri tentang org lain? Dan cerita2 itu berkisar di sekeliling kita saja. Tapi bila cerita itu terkeluar dari lingkungan sekeliling kita..Kenapa tidak bertanya siapa yang bercerita keluar?

I give u a situation. Dalan 10 org kawan2, suma ada gosip2 tersendiri. tapi crita2 tu cuma berkisar di sekeliling 10 org itu. tetapi, cerita tu tersebar keluar. dan tiba2 salah seorang dalam kumpulan itu disalahkan. sedangkan ke semua 10 org tu pernah bercakap tentang hal tu. dan sumanya sah2 memang suka bergosip. Kenapa tak bertanya kepada orang yang menumpahkan cerita tu keluar dari kumpulan tu??

Saya sangat pelik. Mungkin menjadi orang yang disayangi dan disukai dan tak banyak kerenah adalah satu kesalahan. :p

Pages

About me

About this blog

What belongs here, remain here..

klik aje

Powered by Blogger.

Totoro

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers